tisdag, oktober 13, 2009

Pocket & Prassel 3,0 - andra paketet

Igår kom det andra paketet i Pocket & Prassel. En härligt positiv överraskning då min hemlige bokvän än en gång har satt ihop ett underbart paket, ett temapaket dessutom.
Bokvalet min hemlige bokvän gjort är boken Den trettonde historien av Diane Setterfield. Till boken var också ett långt handskrivet brev med förklaring till varför hon valt just den boken, och så lite gammeldags godis som "matchar" boken.
Den här boken har jag läst mycket positivt om på många bokbloggar, och tänkt att jag faktiskt ska läsa den (trots att den inte alls hör till min favoritgenre). Jag har inte kommit mig för att skaffa boken förut, men nu har jag alltså fått den och ser mycket fram emot att få läsa boken!
Stort tack, hemlige bokvän, för ännu ett härligt paket. Jag ser mycket fram emot nästa månad!
Skicka en kommentar