fredag, mars 11, 2011

Recensionsexemplar


Idag kom brevbäraren och knackade på dörren istället för att stoppa posten i brevlådan. Det visade sig att det kom ett helt gäng med böcker så det fick inte plats i brevlådan.
Kristina Ohlssons nya bok Änglavakten visste jag skulle komma nu någon gång, men de övriga tre var en total överraskning. De andra böckerna var Nirvanaprojektet av Stefan Tigenfalk, auto da fay och En hondjävuls liv och lustar av Fay Weldon (den första titeln är en biografi om henne själv och den andra är en nyutgåva av klassikern).
Jag som kände att jag började få den "akuta att-läsa-högen" under kontroll, men nu blev den genast större, men det får ju ses som ett väldigt kärt besvär såklart!
Tack Piratförlaget och Massolit för böckerna!

1 kommentar:

Annika sa...

Gissa om jag blev full i skratt när jag läste ditt inlägg. Läs det här så förstår du nog varför: http://alkb.se/fyra-recensionsexemplar-rikare