onsdag, september 13, 2006

Bok- och filmbeställningar

Just nu handlas det en hel del böcker och filmer (måste stanna upp och hinna läsa alla böcker också *ler*).
Jag lade en ny beställning på böcker hos Bokus idag:

Den ryske vännen
Flickan som lekte med elden
I mördarens rum
Rosalie på djupt vatten
Saknad
Skuld
Svek
Tätt intill dagarna : berättelsen om min mamma
Undantaget
Änglarösten

De flesta är pocket så det slutade bara på drygt 820:-.
Ska hämta ett paket från Bokus idag med:

Livet i familjen : om det viktiga samspelet
Självtäkt
Mossvikenfruar - Chansen
Frukost och brunch
Gone, baby, Gone
Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak
Iskallt och stenhårt : mina tjugo år i Texas fängelse
Isprinsessan
Djävulsstjärnan
Rosalie på djupt vatten

Ja, det blev samma bok om Rosalie två gånger, men det var bara för att tjejerna blev bjudna på 6-årskalas på söndag och då tyckte jag att den kunde bli perfekt som present. Beställde den igen åt tjejerna då (vi har inte hunnit läsa ut första "Jag heter Rosalie" ännu, så vi hinner nog få den andra innan vi är färdiga).

Idag fick jag filmen "Big mommas house 2" som har release idag. Den ska vi se ikväll.
Beställde en massa filmer från Enjoy.se på deras REA (jag äääälskar reor). Förhoppningsvis kommer de filmerna nu i veckan. Det blev filmer både till barnen och oss vuxna:

Madagaskar
Barbie - dagbok
Håkan Bråkan och Josef
Lillebror på tjuvjakt
Kommissarie Lynley - Pappas lilla flicka
Kommissarie Lynley - Till minnet av...
Piggley Winks äventyr: Den smarta fisken
Robert di Niro-box. 3 filmer, ingen aning om titel, men boxen kostade bara 49:-

Läser just nu: Fans av Fredrik Strage, en intressant bok omkonstiga människor. Läser den mest för att Fredrik är en gammal klasskompis till mig (mellan- och högstadiet) så jag ville se vad han kokat ihop (han skrev MASSOR av helgalna saker i skolan).

Inga kommentarer: