måndag, maj 16, 2011

Nytt bokpaket från hemlig bokvän



Idag hade brevbäraren med sig en stor grön påse till mig. Det var från min hemliga bokvän i bokbytet Vårig lyx. Paketet innehöll två böcker, båda har jag funderat på att köpa men inte kommit mig för ännu; Reines dagbok och The heroin diaries av Nikki Sixx (Mötley Crüe). När jag läste boken Hemlös - med egna ord fanns Reine med i den, med sina dagboksanteckningar. Nu har hans dagbok blivit en egen bok, och jag ser verkligen fram emot att läsa den här boken (och även den andra boken, som är speciell i sitt upplägg, vilket tilltalar mig).

Förutom böckerna fanns det jättefina servetter (att torka bort choklad från fingrar och mun med), kanelté (smaken är en ledtråd till den hemliga bokvännen), Polkachoklad (som jag fick dela med sonen), rättvisemärkta godisråttor, Extra tuggummi och ett jättefint kort där den hemliga bokvännen har skrivit hur hon har tänkt med sitt paket (för allt hänger såklart ihop med varandra).

Jag har en stark känsla av att det var det här paketet som skickades hem till mig! Ett stort stort tack för det härliga paketet, det var verkligen perfekt! Nu hoppas jag att jag får gott om ensamtid så jag får läsa de böckerna jag har fått, för jag vill börja läsa dem nu direkt!

Inga kommentarer: