onsdag, mars 05, 2008

Vad händer?

Ja, det kan man verkligen undra! Jag har gått in i väggen när det gäller bloggande och läsande..och allt annat tror jag. Visserligen har jag varit sjuk så jag inte har orkat blogga, eller ens läsa böcker, men det här började redan innan.
Ni som besöker bloggen frekvent kan ju konstatera att det var ett tag sedan det uppdaterades. Inga nya böcker eller filmer är presenterade och inga Bokfemman gjorda (inte ens det har jag haft lust med).
Inte heller har jag orkat besöka andras bloggar eller kommentera de kommentarer jag själv har fått i min blogg. Jättetrist, men jag kommer förhoppningsvis snart ur det. Har ett par filmer som ska in i bloggen och alldeles strax en ny bok också... Härda ut, jag är på gång *s*.
Det som känns allra, allra tristast (eller egentligen är det väl positivt) är att jag inte ens har någon lust att KÖPA böcker. Då är det verkligen illa! Jag kan sitta och surfa på Adlibris UTAN att skicka en order, eller ens lägga en bok i önskelistan.
Jaja, snart hoppas jag att jag kommer ur det här vaccumet och tar tag i mitt bloggande igen...

3 kommentarer:

enAnnan sa...

Jag är exakt precis likadan just nu!!!

Hur kommer man ur det??

Kerstin sa...

Välkommen tillbaka! Skickar lite peppningskramar =)
Jag kunde inte låta bli att trycka på beställningknappen när jag var inne på Adlibris, fick hem ett stort paket igår.

//Kerstin

Amoroso sa...

Usch sådana svackor har man ibland. Jag brukar lösa det genom att ge mig på någon barn eller ungdomslitteratur, alternativt någon skön deckare, och vips så är man igenom svackan :-) Hoppas du får en riktigt härlig fredag vad du än hittar på!