torsdag, november 26, 2009

Frågesvar inför Julpåsen

Här kommer mina svar på frågorna till Julpåsebytet. Förhoppningsvis hjälper det min hemliga bokvän att få en liten bild av mig.

* Vad gör du helst på fritiden?
~Min fritid handlar mest om familjen. Barnen tar sin tid, men den tid som jag ägnar åt bara mig ägnar jag gärna åt att läsa, sticka eller virka.

* Samlar du på något?
~Nej, det gör jag inte.

* Favoritfärg?
~Mörkblått och svart.

* Teve-serier som du uppskattar?
~House

* Favoritfilm? Eller: vilken slags film gillar du bäst?
~Har ingen direkt favoritfilm. Är allätare på filmer. Tittar lika gärna på familjefilmer med hela familjen, som deckare/thrillers och komedier. Kostymdraman kan jag väl ha lite svårt för.

* Föredrar du te eller kaffe? Vilken smak?
~Just nu dricker jag inget av det eftersom jag är gravid och inte ens klarar av lukten av något av det. Nu ska bebisen födas den 11 januari så snaaaart kommer jag kunna dricka det igen ;-). Jag dricker gärna rökiga téer och kaffe utan extra smak.

* Vilket slags godis tycker du bäst om?
~choklad och winegum.

* Stjärntecken?
~Fiskarna

* Något som du verkligen skulle avsky att få i ett paket till jul?
~Nej, verkligen inte. Jag är tacksam för allt.

* Något som du verkligen skulle bli glad över att få i ett paket till jul?
~Jag är som sagt tacksam för allt!

* Eventuella allergier eller födoämnesval (vegan, t.ex.)?
~Ingenting.

Inga kommentarer: