torsdag, februari 15, 2007

Mitt super ex



"Sensmoralen med denna filmen kan man säga är: Dejtar du en superhjälte, dumpa henne inte, det kan skada din hälsa allvarligt...

Detta är en riktigt rolig komedi med Luke Wilson och Uma Thurman som spelar ett något udda par, hur udda vet egentligen inte mannen i förhållandet innan det är för sent..."

En komedi som är smårolig, inte mer. Vet inte om jag kanske var för trött när jag tittade på den, så det var därför jag inte skrattade mer än jag gjorde, men jag tyckte bara den var "sådär"...

Betyg:
2 av 5

Filmfakta:
Regissör: Ivan Reitman
Skådespelare: Uma Thurman, Luke Wilson, Eddie Izzard, Rainn Wilson m fl.
Åldersgräns: 7 år
Utgivningsdatum: 2007-01-24
Speltid: 86 min

1 kommentar:

enAnnan sa...

Har varit lite sugen att se denna men fått för mig att den är FÖR barnslig. Nu fick jag det besannat oxå.
;)
Har lånat lite filmer av en kompis till helgen, får se vad det blir.

Läste ut Patient 67 igår, SÅ bra. Har du läst den??
Ninas resa står i min bokhylla, oläst än så länge. Dags snart.

Kramar