måndag, maj 18, 2009

Dags att presentera vinnarna

Det var rekordmånga som ville vara med att tävla den här gången. Jätteroligt! Tack alla som var med! Dessutom hade jag extra många böcker att lotta ut till er.
Nu har jag lyckats kora vinnarna av böckerna. Vinnarna kommer kontaktas via mail/blogg, beroende på vad ni skrivit i kommentaren. Ett riktigt stort grattis till er alla!
Vinnarna av böckerna blev:

  • Lilla O vann boken "...och himlen var oskyldigt blå" av Charlotta Ölander
  • Rebecca vann böckerna "Rannsakan" av Michael Hjalmarsson och "Låt den rätta komma in" av John Ajvide Lindqvist
  • Carola L vann boken "När ingen annan ser" av Duncan Fairhurst
  • Alexandra vann boken "En blomma i Afrikas öken" av Waris Dirie
  • Emma vann boken "Påven Johanna" av Donna Woolfolk Cross
  • Clea vann boken "Box 21" av Roslund & Hellström
  • Therese vann boken "En annorlunda barndom" av Iris Johansson
  • Boktokig vann boken "Gallfeber" av Herman Lindqvist

Ett stort grattis till er alla! Böckerna kommer så fort jag fått era adresser!
Om ett par veckor kommer det en ny boktävling igen!

6 kommentarer:

Boktokig Eva Boström sa...

spontant brast jag ut i ett JAAAAAAAAA! Jag är så glad!!!!

Hemliga bokvännen sa...

Jag får be om ursäkt att du inte fått något pocket mini-paket ännu. Det är på gång, så du vet, det har inte kommit bort i posten!

Clea sa...

Jag blev så himla glad!!! :)
första tävlingen jag vinner också är det en bok jag verkligen vill ha!
Mailade dig precis!

Lilla O sa...

Tack, tack, tack! Det var roligt. Jag som aldrig brukar vinna något. Mailar adressen till dig pronto!

Therese sa...

Hittar inte din mailadress så jag kan maila dig min adress! =) Gud vad kul att jag vann! tessan12@hotmail.com

Alexandra sa...

Mailat dig min adress nu :)