lördag, maj 02, 2009

Nu tävlar vi igen!


En liten rensning av bokhyllan gav inte mindre än 4 sprillans nya böcker, 1 som jag inte har recenserat här (för jag kom på att jag hade läst den för flera år sedan, när jag började läsa den) och 4 av de böcker som jag läste under april.
Som vanligt är reglerna enkla:
1. Kommentera det här inlägget, och skriv vilken eller vilka böcker du vill vinna (skriv helst bara boknumret, som du kan se nedan, för att förenkla för mig). Skriv också var du kan nås om du vinner.
2. Gör ett inlägg i din blogg om tävlingen, så fler hittar till den.
Tävlingen pågår den här gången till Norges nationaldag, 17 maj, klockan 24. Under måndagen den 18 maj drar jag de lyckliga vinnarna.
Böckerna den här gången är:
  1. ...och himlen var oskyldigt blå - Charlotta Ölander
  2. Rannsakan - Michael Hjalmarsson
  3. När ingen annan ser - Duncan Fairhurst
  4. En blomma i Afrikas öken - Waris Dirie
  5. Påven Johanna - Donna Woolfolk Cross
  6. Box 21 - Roslund & Hellström
  7. Låt den rätte komma in - John Ajvide Lindqvist
  8. En annorlunda barndom - Iris Johansson
  9. Gallfeber - Herman Lindqvist

Sätt igång och tävla! Lycka till!

Skicka en kommentar