måndag, maj 18, 2009

Stort avslöjande

Nu har den 15:e passerat och En bok om dagen har meddelat att det är ok att avslöja vem det är man har skickat till och vem som skickat till mig.
Eftersom jag varit med i båda bytena så är det dubbelt avslöjande.
När det gäller Pocket & Trix har jag skickat till Helenas hem. Helena bor inte alls långt från mig, så det var lite kul att kunna handla i hennes hemstad för att skicka sakerna till henne.
Min hemlige bokvän avslöjade sig i sista paketet, som jag berättat. Den som skämt bort mig med härliga paket är En ovanlig vanlig mamma. Tusen tack för dina paket!

Pocket mini var jag också med på, och mina paket har jag skickat till Agatas fynd och fantasier. Det var jättekul att pyssla ihop hennes paket, speciellt som det inte alls skulle vara mycket mer än pocketboken.
Vem som är min hemlige bokvän här, vet jag faktiskt inte ännu, eftersom jag inte fått mitt sista paket ännu (men min hemlige bokvän har meddelat att det är på gång), så jag återkommer med det avslöjandet!

Det var sista bytena, tyvärr, men nu kommer sommaren och då blir det ett byte lika det som var till jul. Sommarpåse Lyx blir det, och självklart ska jag vara med på det. En bok om dagen återkommer med mer information när det närmar sig!

4 kommentarer:

Unika sa...

Det har varit jätteskoj att knåpa ihop paket till dej och jag är glad att du gillat dem.

Kram Unika
www.mammajag.blogspot.com

Helena sa...

Tack snälla för alla fina bokpaket, det har varit en fröjd att ha dig som hemlig bokvän! :-)

Helena sa...

Förresten, var bor du då??

enAnnan sa...

Jag har inte heller fått mitt sista bokpaket än. Hoppas på idag :)
och visst ska det bli kul med sommarpåsen?!?!

Kramar