måndag, april 20, 2009

Vinnarna i tävlingen

Nu har jag dragit vinnarna av böckerna i apriltävlingen. Vinnarna den här gången blev:

evamar vinner boken Anna, min älskade av Magnus Utvik
En Mölnbobos liv vinner böckerna Dubbla slag av Malin Persson Giolito och Sluta kämpa - börja leva av Sanna Ehdin
Lindsey vinner boken Innan jag dör av Jenny Downham
Erika vinner boken Blindträff - Chloë Rayban
Skogstrollet vinner boken Som glöd blir till aska av Annica Sjögren
Fröken Eko vinner boken Sista saken på min lista - Jill Smolinsky

Stort grattis till er! Böckerna kommer på posten så fort jag fått era adresser.

4 kommentarer:

Barbro sa...

Jätteroligt, tack Anjo.

Skojigt att turen tydligen är på min sida ibland.

Ska bli verkligen intressant läsning, den verkar lite gastkramande. Lite olikt de böcker jag brukar läsa. De är snällare men det är roligt med omväxling.
Jag har meilat till dig.

evamar - tävlingsblogg sa...

Oj, vad kul. Tusen, tusen tack! Jag ser verkligen fram mot att få läsa just den boken, efter din recension av den.

Har mejlat min adress till dig!

evamar

Lindsey sa...

Tack så mycket =). Blev jätteförvånad när jag vann =). Brukar aldrig hända mig, men nån gång så =).

evamar - tävlingsblogg sa...

Boken kom med posten idag! Tusen tack ännu en gång! Jag har redan påbörjat läsningen!