onsdag, januari 27, 2010

Paranormal activity


"Ett ungt par misstänker att deras hus är hemsökt och för att skaffa bevis installerar de övervakningskameror som ska spela in vad som egentligen händer när de sover."

Ok, jag skulle ju inte se den här filmen, jag hade ju lovat mig själv det. Efter att den jämförts med Blair witch project så sa jag att jag skulle hålla mig långt borta från den här filmen. Anledningen till det är att Bwp är den sämsta skit jag någonsin har sett!
Nåja, nu ville maken se den här, och jag föll dit såklart. Tyvärr är det här också riktigt uselt. Det är inte ens spännande. Det är grymt förutsägbart och riktigt dåligt... Läste att man håller på med en uppföljare nu. Den kommer jag definitivt inte att titta på ;).

Betyg:
1 av 5

Filmfakta:
Regi: Oren Peli
Skådespelare: Katie Featherston, Micah Sloat, m.fl.
Speltid: 86 min
Biopremiär: 2009-11-23

Inga kommentarer: