onsdag, mars 07, 2007

Bokbeställning

Jag har gått med i en ny bokklubb, en klubb som jag alldeles nyligen fick veta att den fanns. Den heter "En bok för alla" (http://www.ebfa.se/). Man tecknar ett abonnemang på valfri "åldersgrupp" eller också tar man ett familjepaket (som jag gjorde). Då får man 46 olika böcker från 0 år till vuxen för 980:- (de skickas ut kvartalsvis). Det lät jättespännande så jag var såklart tvungen att testa. Ska betala i slutet av månaden och ser sedan fram emot alla böcker.

Har beställt lite andra böcker till mig:
Edens portar - Ethan Coen
Jag älskade honom - Anna Gravalda
Det ska bli ett nöje att döda dig - Magdalena Graaf
Ego girl - Carolina Gynning
Misstanken - Minette Walters

Från bokklubben Spänningzonen ska dessa komma:
Hälge stora machoboken - Lars Mortimer (till maken)
Club Karaoke - Björn Hellberg
Vänaste land - Åke Edwardsson
101 saker du ska göra innan du dör - Richard Horne

Ser verkligen fram emot att få tid någon gång att läsa alla böcker också...

Inga kommentarer: