tisdag, maj 19, 2009

Sista Pocket mini-paketet

Tack snälla Frida, för dina härliga paket! Nu har jag letat och letat bland medverkande bloggar och hittat en blogg som tillhör en Frida...och det måste väl vara rätt, eller hur?
I det här paketet, som var ett rejält tilltaget paket, fanns det inte mindre än två böcker; Stephen Kings Förbannelse och Raseri. Jag vet att jag har haft den ena i min ägo för flera år sedan, men jag tror aldrig att jag läste den (jag känner inte igen handlingen i alla fall) så det ska bli jättekul att få läsa King igen (speciellt de äldre böckerna, som jag tycker är mycket bättre än de flesta nya han skriver).
Förutom böckerna var det hudkrämer, nagelfilar och shampoo. De båda burkarna med hudkräm verkar väldigt intressanta. Måste se till att gömma undan dem från äldsta dottern ;-).
Frida; Tusen tack igen för dina härliga paket!

4 kommentarer:

Frida sa...

Visst stämmer det att paketen kommit från mig. :)

Rebecca :) sa...

Hej!
Jag ville bara säga att jag har skickat min adress till din mail :)

kram!

robin.bexx@hotmail.com

Boktokig Eva Boström sa...

Ja, tänk att männen ska ha så dåligt minne! ;)

Kerstin sa...

Hej! Jag har alltid gillat Stephen King och hans nya böcker är väldigt ojämna. En av de nya som jag tyckte var bra är dock Duma Key.
//Kerstin