fredag, december 11, 2009

Lång fin blond - Cleas Carlsson

""Författarförbundet borde ta reda på vilka droger han använder och dela ut dem till sina medlemmar. " SvD "Vi satt i Bennys kök. Vi hade rökt lite horse. Bara lite. Han hade lagat Tom yam goong med dysmakande tigerräkor och för mycket chili. De där minsta gröna jävligaste. Mouseprick. " Så börjar den här romanen. Lång fin blond heter den. Benny, Tapas, Bo och Hanna är huvudpersoner. Claes Carlsson har skrivit. Och du ska läsa den."

Den här boken lät ju intressant när jag skulle börja läsa den, men jag gav snabbt upp den. Den var inte alls intressant, rolig eller något annat positivt.Boken var tråkig, ointressant och otroligt intetsägande, tyvärr.
Jag vet inte riktigt var jag fått boken ifrån, kan vara något loppisfynd, men den stod i min bokhylla och jag kände att jag behövde något lättsmält att läsa just nu. Tyvärr blev det inte så.

Betyg:
1 av 5

Inga kommentarer: