torsdag, december 31, 2009

Utmaningen avklarad

På årets sista själva dag lyckades jag bli klar med utmaningen för 2009, att läsa 100 böcker.
2008 läste jag 118 böcker om jag inte minns fel, men 2009 blev det "bara" 100 alltså.
Nästa år, 2010, lär det inte alls bli många böcker. Med ett spädbarn så blir läsningen alltid lidande för mig så jag hyser inte så stort hopp om att klara av att läsa mer än 10-20 böcker, på sin höjd. Men vem vet; kanske kommer jag läsa massor av böcker istället. Vi får väl helt enkelt se.

Ha en riktigt underbar nyårsafton!

2 kommentarer:

Boktokig Eva Boström sa...

Jag vet inte varför jag envisas med att ge nyårslöften, men årets ska jag väl i alla fall klara! :)

Det blir ett spännande 2010 för dig med en bebis i huset! Mysigt!

Barbro sa...

Så duktigt!
Jag skulle då inte klara av att läsa så många. Möjligen en femtedel.
Lycka till både med bokläsning och bebis!