torsdag, juni 21, 2007

Bokbeställningar

Åh, vad jag längtar efter mina böcker som jag har beställt. Har beställt ett jättepaket från Månpocket, och så blev det några böcker från Adlibris när jag ändå skulle beställa en kursbok.
Dessa väntar jag på:
Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson (till maken)
Mannen som dog som en lax - Mikael Niemi
De största vatten - Arne Dahl
Flickan i källaren - Alan Hall, Michael Leidig
Matilde - Denise Rudberg
Duck City - Lena Andersson
Bär ditt barn som sista droppen vatten - Björn Radelid
Det som ögat ser - Ann Lagerhammar
Ett sista livstecken - Hannah Nyala
Olycksfågeln - Camilla Läckberg
Hemliga pappan - Andreas Ekström
Historiens stösta mordgåtor - Andreas Nyberg
Klyftan - Nicholas Evans
Psykopaten - Colin Forbes
Göteborg i päls - Per Johansson

Från Adlibris kommer:
Svinalängorna - Susanna Alakoski
Att välja glädje - Kay Pollack
Ge svar på tal : handbok i konsten att alltid veta bäst och att platta till besserwissrar som tror att de gör det - Anders Mathlein


Jag LÄNGTAR efter mina nya böcker!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svinalängorna ska jag också läsa. Jag och några kompisar har en bokklubb/bokcirkel och det är den ena av två böcker som vi ska läa i sommar.