lördag, januari 26, 2008

Fy, fy, fy på mig!

Tänk att jag inte klarar av att hålla minsta lilla löfte till mig själv!
Var inne på adlibris för att kolla hur det såg ut med kommande kurslitteratur. Lade böckerna i önskelistan för att slippa leta efter dem senare, och vad händer? Jo, vips så har jag lagt ett gäng böcker i korgen och klickat iväg beställningen. Så skulle jag ju inte göra. Det är inte februari ännu, och jag beställde fler än de 5 böcker jag har bestämt att jag får köpa varje månad *suck*. Undrar om det finns någon "avgiftning" att tillgå för "bookoholics" som mig?

Beställningen jag gjorde var följande:

CAINE, LINDA: UT UR MÖRKRET : EN SANN BERÄTTELSE
JUNGSTEDT, MARI: I DENNA LJUVA SOMMARTID
MOSTRÖM, JONAS: DÖDENS PENDEL
COELHO, PAULO: VERONIKA BESTÄMMER SIG FÖR ATT DÖ
COELHO, PAULO: ELVA MINUTER
JALAKAS, INGER: KROKODILENS LEENDE
WINSTON, LOLLY: BRUSTNA HJÄRTANS CAFÉ
LUTTEMAN, MARKUS: EL CHOCO : SVENSKEN I BOLIVIAS MEST ÖKÄNDA FÄNGELSE
KADEFORS, SARA: FÅGELBOVÄGEN 32

Undrar när min "att-läsa-hög" kommer att bli mycket mindre???

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Säg till om du hittar nån bra avgiftningskur =) Jag behöver också en. Brustna hjärtans café hade du kunnat få av mig. Jag tyckte den var underhållande för stunden, men inte mycket mer.
//Kerstin

Kerstin sa...

Svart stig kan du få låna av mig om du har vägarna förbi =)
//Kerstin

Ango sa...

Kerstin:
Det verkar vara hopplöst att bli av med sitt bokberoende ;).
Jag får ta vägen förbi dig någon dag och låna boken ;).

Kram
/Ango