måndag, november 03, 2008

Kommande tävlingar

Mina "Veckans tävling" har fått en trogen skara tävlanden och det glädjer mig. Det är jättekul att ni vill vara med och tävla!
Nu börjar mitt lager sina, så jag funderar på att göra om lite i tävlingen, fr o m i december.
Eftersom jag alltid ger bort alla böcker jag läser så funderade jag på om jag ska lotta ut alla lästa pocket också. I så fall skulle alla jag läser i december lottas ut i januari. Funderar på om jag ska lotta ut dem i en klump (kan bli måååånga, men minst 7 st) eller om jag ska lotta ut dem en och en? Vad tycker du?
Om jag skulle lotta ut dem en och en skulle jag fortfarande göra det en gång i månaden, och så skulle man själv få skriva vilken av de lästa böckerna man vill vinna. Vill man vinna alla får man alltså en "lott" i varje "lotteri". Vill man bara vinna en specifik bok deltar man bara i den bokens "lotteri".

Vilket alternativ skulle du vilja delta i? En chans på allt från 7-15 pocketar, eller flera chanser på flera böcker?
Detta skulle alltså börja gälla i december i så fall, och alla pocketar (inte inbundna böcker) jag läser i december lottas ut i januari. Jag ser till att böckerna är i fint skick så det går att läsa dem många gånger till!

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag tog ju förgivet förut att det var lästa böcker som lottades ut, så när min vinst damp ner i brevlådan så blev jag förvånad.. och ja, glad... men det jag menar är att för min del gör det absolut ingenting ifall böckerna är lästa och jag tycker nog att det kanske kostar dig lite för mycket för att dra iväg 7-15 böcker på posten så där... jag är fullt nöjd med en chans på en bok...

Anonym sa...

Lotta ut dem en och en, då får fler chansen! jag lyckades ju missa att ladda upp länken till dig förra gången men nu finns den på sidan....

Ango sa...

leopardia:
Alla böcker jag lottar ut nu är olästa. Från december blir det lästa ;).

harrietn:
Det blir en och en jag lottar ut dem, just för att fler ska ha chansen att få böcker.

Kram
/Ango

enAnnan sa...

Jag håller med. En och en, då blir det fler vinster. :)

Kramar

Anonym sa...

Jag röstar på en tävling för varje bok.