måndag, augusti 06, 2007

Beställning

Ja, så har jag gjort ännu en beställning!
Har gått med i Stora familjebokklubben (http://www.storafamiljebokklubben.se/) och där får man köpa böcker till extra lågt pris (lägre än pocket t om) varje månad. Det kan man ju såklart inte motstå, så jag beställde:

* Liza Marklund - Nobels testamente (bonuspris)
* Jonas Helgesson - Grabben i kuvösen bredvid
* Reginald Hill - I minnenas tecken (bonuspris)
* Mark Levengood - Sucka mitt hjärta...
* Kjell Eriksson - Nattens grymma stjärnor (bonuspris)

Och så har jag förhansbokat två böcker på adlibris:
* Ann Söderlund - På spaning med Ann
* Karin Alvtegen - Skugga
Beställde också På smällen - från A till Bebis av Ann Söderlund och Hanna Rosander när jag ändå bokade böcker.

Det är verkligen dags att lägga köpförbud på böcker för min del nu när skolan startar på allvar (och jag saknar ju knappast böcker att läsa det närmsta året...)!
Jag får väl se det som så att för ett antal år sedan la jag pengarna på cigaretter, och nu lägger jag motsvarande summa på böcker istället...mycket hälsosammare!

Inga kommentarer: