måndag, september 22, 2008

Pocket & Prassel 2,0

Snart, snart är det slut på september och dags för oktober. Det betyder att det är dags för en ny omgång av Pocket & Prassel 2,0. Så otroligt underbart roligt! Jag tror aldrig jag har varit så glad att tiden går fort som nu ;).
Just nu håller jag på och läser boken jag fick i mitt första paket. En härlig "feelgood-roman" som jag gillar väldigt mycket. Ett mycket bra val av min hemliga bokvän!

Paketet som ska skickas till min bokvän ligger färdigpackat och bara väntar på att skickas iväg. Ett tema är det, men jag kan såklart inte avslöja det här, och jag fick hjälp av en vän med att göra temat så autentiskt som möjligt! Hoppas att mottagaren uppskattar det!
Nu har jag redan börjat spåna på nästa, och sista paketet, och även där vill jag ha ett tema. Boken är klar, och så kom jag på att det temat jag funderar på, även blir mitt i prick på personens bloggnamn. Jättekul! Ska nu kolla om det går att ha det temat eller om det blir för svårt. Tur att det är ett tag kvar tills det ska vara skickat!

Inga kommentarer: