måndag, februari 16, 2009

Pocket & Prassel i ny upplaga

Nu drar En bok om dagen igång en ny omgång av Pocket & Prassel. Den här gången blir det i två olika varianter (man kan vara med i en eller båda). Den ena: Pocket & Trix handlar om att man köper en M-påse från posten (förfrankerad vadderad påse som kostar 44:- och tar upp till 2 kg) och stoppar i pocketbok/böcker, och lite annat gott till. Den andra varianten kallas Pocketbyte mini och här handlar det om recycling av bok. En pocket man läst/köpt på loppis och kanske något litet extra till skickas till utvald person. Här får det kosta max 36:- i porto, så det är en maxvikt på 500 g, och inte skrymmande, eller max 250 g om det är skrymmande. Ganska så pilligt med andra ord!
Jag har anmält mig till båda bytena. Vill du vara med? Anmäl dig här du också!

1 kommentar:

enAnnan sa...

Jag har anmält mig nu! Till Trix varianten. :)
Första gången jag är med ås det ska bli jättekul.

Kramar