måndag, november 24, 2008

Julklappspåse Large

Nu är Julklappspåse Large i full gång. Listan med deltagande bloggar har presenterats och vi vet vem som ska skicka till vem. Jätteroligt!
Görel, som ska skicka till mig, har varit inne och rekat. Roligt! Hon gissade i sin blogg på att jag skulle gilla kriminalromaner/filmer, och det håller jag med om. Jag älskar kriminalböcker och filmer, och har kommit på att jag gärna läser och ser på svenska sådana!
Själv ska jag läsa in mig på Fröken Nina, den som jag ska skicka till, och se om jag kan komma på vem hon är som person, och vad hon kan tänkas gilla. Spännande!

2 kommentarer:

görel sa...

Bra så långt! Nu ska vi se -- var läser mest/helst? I sängen, på bussen? Brukar du göra något annat när du läser eller tittar på film, som att sticka, fila naglarna eller äta godis?

Ango sa...

görel:
Jag läser överallt där det går att läsa, men allra helst i badkaret och i sängen. När jag läser brukar jag oftast ha tyst omkring mig, men på kvällarna står ofta TV:n på så läser jag i soffan så slötittar jag på TV också, godis är alltid bra när man läser ;).
Stickning har jag precis tagit upp som hobby igen. Jag gav upp det när första barnet föddes, och nu blir hon 8 år och jag har kommit på hur roligt det var, så nu stickas det glatt. Raggsockar produceras till hela familjen, och tröjor till barnen har det blivit. Om jag lyssnar på en CD-bok/Mp3-bok så sitter jag alltid och stickar medan jag "läser".
Just det; vi håller på och flyttar (det blev tidigare än tänkt) så du får ändra adressen du fått. Nygatan 12D är nya adressen. På postnumret behöver du bara byta sista siffran, 4:an, mot en 1:a.

Kram
/Ango