tisdag, januari 15, 2008

Bokfemman v. 3

Nu är Bokfemman tillbaka igen!

Veckans tema för Bokfemman är "senaste". Nämn din topp 5 som baseras på ordet senaste.
Här kommer min första femma för i år:
  • Månskensligisten av Anders Widén
    Det här är den senaste boken jag börjat läsa på. Har inte hunnit speciellt långt så jag kan inte säga så mycket om den. Det är en ungdomsbok om en kille som tar hand om sin lillebror och skyddar honom från deras alkoholiserade mamma och hennes olika killar.


  • Solstorm av Åsa Larsson
    Det här var den senaste boken som jag läste ut.
    Superbra bok som var spännande rakt igenom!


  • Min far hade en dröm av Obama Barack
    Det här är den senaste boken jag beställde. Den är månadens bok i Amelia Adamos bokklubb på Adlibris, och jag beställde den såklart.


  • Marley och jag av John Grogan
    Det här är den senaste boken jag fick hem i brevlådan, och som jag har lagt till på min "att-läsa-lista"


  • Levande begravd av Peter James
    Det här var den senaste boken jag lade till på min önskelista på Adlibris.

Vilka fem är dina senaste?

1 kommentar:

enAnnan sa...

Jag VILL oxå läsa Obama!!

Kramar