fredag, januari 18, 2008

You make my day-award



Jag blir så otroligt glad över att jag har fått detta award. Jag har inte bara fått den en gång, utan TVÅ. Jag fick den av Kerstin och av Anna. Det är verkligen jätteroligt att jag har fått den här awarden. Det betyder ju faktiskt att det finns några som uppskattar det jag skriver i den här bloggen.
Eftersom jag har fått denna award ska jag nu skicka vidare den. Reglerna för denna award lyder:
"Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!"

De jag vill ge denna award till är:

  1. Kerstin
    Kerstin får tillbaka awarden! Kerstin och jag har träffats flera gånger IRL och det är lika roligt varje gång vi ses. Synd att vi inte ses oftare bara.
  2. Anna
    Anna är en underbar person, som tyvärr inte får all den uppskattning hon är värd. Mycket skit ska man tåla, tyvärr, men du verkar få alldeles för mycket! KRAM, vännen!
  3. Amoroso
    Amorosos blogg är en "mysblogg", bättre kan jag inte beskriva den! Jag blir helt varm varje gång jag kikar in och läser. Riktigt härligt att kika runt bland böckerna och filmerna!
  4. Ärtans tankekorn
    Lenas vardagsblogg är fylld av tankar och funderingar kring vardagen. Att Lena också är en bokslukare gör att jag även besöker hennes hemsida för att få lite lästips.
  5. Elin
    Elin bjuder på en härlig vardagsblogg som alltid fylls på med nya härliga foton.
    Jag blir alltid glad av att läsa i Elins blogg, för att de små och de stora tingen blandas till en härlig kompott!
  6. Milla
    Även Milla har en bokblogg, som jag följer såklart, men också en vardagsblogg. Det är alltid härligt att läsa Millas blogg och få nyheter från de snörikare platserna i Sverige.
  7. Kirsi
    Kirsi har jag också träffat IRL eftersom vi har barn i samma ålder.
    Kirsis blogg är ibland väldigt utelämnande, rak och otroligt ärlig, men ibland är den också väldigt underfundig och rolig. Detta blandas med "vardagsprat" om barnen, jobbet och maten man äter.
  8. Johanna
    Det är så roligt att följa Johannas dagar där ute i skogen. Kul att få höra om hur huset ändras, vilka planer hon har för trädgården och för sig själv och familjen förstås.
  9. Ullis
    Även Ullis skriver naket och öppet om sin vardag. Hon beskriver hur det är att vara ensamstående mamma till en buse på 7 år, samtidigt som hon jobbar, försöker finna kärleken och gör allt det där andra som man vill hinna med i livet!
    Även Ullis har jag träffat IRL ett flertal gånger.

Det här var mina vinnare av Make my day-award. En stor kram på er allihop!

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Jag säger tack även här =)

//Kerstin

Unknown sa...

Tack vännen! Vad glad jag blir! :-)

Kram!

Anonym sa...

Ååh! Tackar så mycket! :)

Amoroso sa...

Oj vad glad jag blir! Tack!

Anonym sa...

Tack så mycket säger även jag, vad roligt