torsdag, september 11, 2008

Paket...till MIG!

Min brevbärare känner jag väl vid det här laget. Sedan hon började jobba på den här rundan (för sisådär 3 veckor sedan) har hon fått ringa på min dörr nästan varenda dag (nu har det varit VARJE dag i över 1 vecka). Alltid är det nåt som inte går ner i brevlådan (eftersom jag är hemma på dagarna så måste jag ju öppna ;)).

Idag var inget undantag. Ett paket såklart...och inte vilket paket som helst, utan ett paket från en Miss X, min hemliga bokvän!

Det var inte vilket paket som helst, utan ett underbart paket på temat Grönt. Boken; I dina kläder av Jane Green, känner jag inte igen, men den verkar vara en feelgood-bok, och såna gillar jag!
Läkerol Split brukar slinka ner i korgen när jag handlar, för de är ju sååå goda. Just de här har jag faktiskt inte smakat så det var extra kul!

Tack min hemliga bokvän för det härliga paketet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att det föll dig i smaken! Nu får jag börja klura på nästa paket....

Anonym sa...

Härligt med färgtema! Hoppas boken är bra.

Sara Ödmark sa...

Vad roligt att få så fina paket!