måndag, september 29, 2008

Tävling v. 40



Då var det dags för en ny tävling igen!
Den här veckan kan du vinna Ian Rankins bok Adress Fleshmarket Close.

En man hittas brutalt knivhuggen till döds i en av Edinburghs förorter. Han är av utländsk härkomst och saknar identitetshandlingar. Missmodigt tar sig Rebus an fallet och börjar nysta upp en härva av rasism, mutor och byråkrati, men utan att komma närmare mannens identitet.Samtidigt hittas två skelett i en källare under en pub. När det visar sig att ett av dem är av plast och det andra ett sedan länge saknat undervisningsskelett, börjar Rebus och hans närmaste medarbetare Siobhan ana att någon försöker spela polisen ett spratt.Men tyvärr är skeletten bara ytterligare ett bevis på att när det gäller girighet drar sig vissa människor inte ens för mord.

För att delta i tävlingen gör du så här:
1. Skriver ett inlägg i din blogg att du är med i min tävling, och länkar till det här inlägget.
2. Skriver en kommentar med länken till ditt inlägg/din blogg under det här inlägget.
3. Lutar dig bakåt och väntar och hoppas på vinst!

Tävlingen pågår till söndagen den 5 oktober kl 24:00, och vinnaren presenteras dagen efter i samband med att nya tävlingen öppnas.

Förra veckans vinnare blev enannan som får boken Wildkids skickad! Grattis Anna! Hoppas Albin ska gilla boken!

9 kommentarer:

enAnnan sa...

Jättetack Ango! Gissa om vi blev glada när vi såg det imorse!

Albin hälsar och tackar, och det gör jag också såklart. Hur roligt som helst att vinna!

Hade jag inte lånat Marks bok på bibblan jag oxå, hade jag med nöje skickat den till dig. Det hoppas jag att du vet.

Kramar

Ango sa...

Marks bok lyssnar jag på i mobilen nu, när jag är ute och går på mornarna ;).
Hoppas Albin blir glad över boken, och gillar den (mina barn har inte vett att uppskatta böcker lika mycket som deras mor gör).

Kram
/Ango

Anonym sa...

Jag är med, har länkat

http://molnboanna.blogg.se/2008/october/bok.html

Anonym sa...

Jag är med!
http://glansigyta.blogg.se/2008/october/tavlar-annu-mera.html

Mammamuh sa...

Jag är med
Länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Anonym sa...

Jag har länkat och lutar mej nu tillbaka för att hoppas att jag vinner

Anonym sa...

jag är med
http://zipzo.blogg.se/2008/october/entry-19115707.html#comment

Anonym sa...

Jag e med o tävlar samt har länkat till tävlingen!! hoppas på vinst!

Anonym sa...

Åh härligt med lite mystisk höstläsning! :)

Länk: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4841750

Kram på dig!