fredag, januari 09, 2009

Utmärkelse

Den här fina utmärkelsen har jag fått från En bok om dagen. Jag tackar jättemycket för den, och blir såklart jätteglad!
Att få utmärkelser är underbart roligt eftersom det är en bekräftelse och sporre att fortsätta blogga.

Med awarden kommer det såklart en "förklaring" och "regler":
"Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Kopiera in texten och bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare."

Självklart ska jag skicka vidare awarden, men det är så svårt att bara välja ut några. Jag gillar så många bloggar. Jag tänker göra det enkelt för mig och säga: Finns din blogg bland mina länkar till vänster så får du utmärkelsen. De bloggarna som finns där är sådana som ligger mig varmt om hjärtat och som jag läser regelbundet.

2 kommentarer:

enAnnan sa...

Jag tar åt mig och tackar ödmjukt!
:)

Kramar

Ango sa...

enAnnan:
Du ska absolut ta åt dig!

Kram
/Ango