torsdag, april 02, 2009

Dags för tävling igen!

Nu är det dags att tävla igen! Den här gången är det 7 olika böcker som står på spel. Återigen finns det en oläst bok (nummer 7).
Reglerna är lika enkla som vanligt:
1. Du skriver en kommentar här, och berättar vilken eller vilka böcker du vill ha chans att vinna. Skriv också var på nätet du finns (mailadress eller bloggadress).
2. Du skriver om tävlingen i din blogg.
3. Du hoppas på tur!

Böckerna du kan vinna den här gången är (länkade till mina kommentarer om böckerna):
1. Anna, min älskade - Magnus Utvik
2. Dubbla slag - Malin Persson Giolito
3. Innan jag dör - Jenny Downham
4. Blindträff - Chloë Rayban
5. Sluta kämpa - börja leva - Sanna Ehdin
6. Som glöd blir till aska - Annika Sjögren
7. Sista saken på min lista - Jill Smolinsky

Tävlingen är öppen t o m söndagen den 19 april klockan 24. Måndagen den 20 april drar jag vinnarna av böckerna.
Lycka till!
Skicka en kommentar