fredag, oktober 10, 2008

Pocket & Prassel 2,0 - paket 2


Idag ringde brevbäraren på dörren och överlämnade ett paket som jag direkt misstänkte kom långt norrifrån...och jadå, visst var det så. Det var paket från min hemliga bokvän!
En bok som jag inte hört talas om tidigare, Kan innehålla nötter, av en författare som jag hört talas om, men aldrig läst något av, John O'Farrell.
Boken låter som något jag kommer gilla riktigt mycket.
Prasslet var choklad...något jag har så vansinnigt svårt att motstå. Tyvärr var de två minsta barnen hemma idag så jag var ju tvungen att dela med mig till dem ;).

Tack min hemliga bokvän för ännu ett härligt paket! Jag har funderat mycket på vem du kan vara och jag har vissa misstankar, men eftersom jag är expert på att alltid gissa fel så har jag väl inte rätt den här gången heller ;).

2 kommentarer:

enAnnan sa...

Så här skrev jag om den i april:

http://bokofilm.blogspot.com/2008/04/kan-innehlla-ntter-john-ofarrell.html

Kramar

Kerstin sa...

Jag läste den i februari i år: http://designk.blogspot.com/2008/02/kan-innehlla-ntter.html

//Kerstin