torsdag, januari 01, 2009

Pay it forward

Eftersom jag ville vara med i En bok om dagens initiativ till bokbloggarnas Pay it forward, så lägger jag, enligt reglerna ut samma sak här. Reglerna som gäller är:

Skicka vidare:
* Tre personer som kommenterar det här inlägget kommer att få en begagnad pocketbok av mig. Först till kvarn gäller - och du måste ha en blogg.
* Skriv i inlägget att du vill vara med i Skicka vidare, tinga den bok du vill ha, och skriv din mejladress - så är boken din.
* Lägg in den här informationen på din blogg och lova därmed att skicka vidare tre böcker.
* De böcker som lovas bort ska antingen visas på bild i bloggen eller beskrivas ordentligt med titel, författare och skick.
* Avsändaren betalar portot och böckerna ska skickas inom ca två veckor.

De tre böcker jag vill skicka vidare är de tre senast lästa böckerna:
* Och var hör du hemma? - Anne Taylor
* Flickan med röda skorna - Maria Housden
* Det är insidan som räknas (men vem fan vågar chansa) - Emma Hamberg

Alla tre böckerna är i läst, men bra skick (hundöron kan förekomma). Du kan klicka på länkarna för att läsa vad jag tyckte om böckerna!

Kom ihåg att för att kunna få en av böckerna måste du göra samma sak i din blogg, dvs Pay it forward.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej. Jag skulle väldigt gärna vilja vara med i skicka vidare och skulle vilja ha "det är insidan som räknas /men vem fan vågar chansa.

Du hittar mig på smiley_sofie@hotmail.com och på http;//sofiemarika.blogg.se

God fortsättning på det nya året//Sofie

Camilla sa...

Hej Jag vill gärna vara med i Skicka vidare och skulle vilja ha boken "Och var hör du hemma?"

Min mailadress är camilla.ask@spray.se

Camilla sa...

Nästa Camilla här och jag vill även jag vara med i Skicka vidare och jag är intresserad av boken som är kvar "Flickan med de röda skorna"
mailadress cat01@spray.se

blogg http://blogg.aftonbladet.se/14383

Camilla

Ango sa...

Då har alla tre böckerna hittat nya hem.
Sofie, Camilla och Camilla era böcker kommer med posten!

Kram
/Ango