tisdag, februari 17, 2009

Public service: de roligaste inslagen - Erik Blix & Mattias Konnebäck (Mp3)

"De oefterhärmliga Mattias Konnebäck, Erik Blix och imitatörerrna Göran Gabrielsson och Rachel Molin har i radion under en följd av år häcklat den politiska eliten och utvalda välkända svenskar. Vi får oss till livs ett antal häpnadsväckande förklaringar, möjliga bortförklaringar och mycket kvicka kommentarer till dagligt liv i Sverige. Här hittar du det gångna årets händelser - fast roligare. På denna CD kan du lyssna till de bästa inslagen ur radioprogrammen under 2005 och 2006."

Det här är ett radioprogram som jag missat när det sänts på radio, och lika glad för det är jag. Jag tycker inte det här är ett dugg roligt, och imitationerna är riktigt dåliga ibland...eller ganska ofta.
Nej, det här var verkligen inget som passade min humor, jag tycker mest att det är häckleri och riktigt pinsamt!

Betyg:
1 av 5

Bokfakta:
Medverkande: Mattias Konnebäck, Erik Blix, Göran Gabrielsson och Rachel Molin
Förlag: Adelphi Audio
Utgivningsår: 2007-03
Speltid: 59 min
ISBN13: 9789185637133

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med om att det är pinsamt!

Ango sa...

Eva:
Jag trodde att det här skulle vara lite småroligt i alla fall, men usch så fel jag hade. Det var uruselt och riktigt pinsamt!

Kram
/Ango