måndag, februari 23, 2009

Vinnare i tävlingen

Nu har mina döttrar dragit månadens vinnare av böckerna. Det var rekord i antal tävlande, vilket var jättekul!

Vinnarna av böckerna blev:
ejmis som vann boken Innan jag dör - Jenny Downham
Therese (lurans.blogg.se) vann inte mindre än två böcker: Dödlig smitta - Patricia Cornwell och Den okända hustrun - Leif Davidsen
Annas tävlingsblogg vann boken Lappskatteland - Annica Wennström
enAnnan vann boken Fem personer ni möter i himlen - Mitch Albom

Maila era adresser så kommer böckerna på posten.
Ni som inte vann den här gången; det kommer nya chanser. Om ca 3 veckor lägger jag ut en ny tävling med nya böcker!

5 kommentarer:

Therese sa...

Ett stort TACK!!! Ett mail är skickat... hoppas din vecka får en minst lika bra start som min ;-)

Kram kram

enAnnan sa...

Tack :)
Jag blev så klart väldigt glad (igen)

Kramar

Anonym sa...

Kul att jag vann! =)
Tack!

enAnnan sa...

Jag fick min bok med posten idag!
Tack :)

Kramar

Anonym sa...

Hej hopp! Jag är ute på bloggturné för att hälsa på alla som liksom jag ska vara med på Pocket&Trix! Trevligt att råkas! :-)