torsdag, mars 05, 2009

Pocket & Trix

Idag var det en jobbig dag i skolan, med tentaplugg och sedan handledarmöte. Var helt slut i hjärnan när jag kom hem. Så kom jag på att "någon" hade lämnat ett meddelande i min blogg att jag skulle hålla utkik i brevlådan igår eller idag, så den lilla sträckan som är mellan parkeringen och brevlådan gick snabbt att avlägga för att se vad som fanns där. Till min stora förtjusning låg det en grön vadderad påse, i storlek M, precis vad som gällde för Pocket & Trix.
Väl inne började jag med att öppna tråkbreven (de där med plastfönster på) innan jag slet upp det härligt tjocka gröna brevet.
I påsen fanns detta:

Ett handskrivet brev, en påse vitt té (ska bli jättespännande att testa eftersom jag aldrig testat vitt té), ljus, 3 Palle Kuling chokladkakor och ett inslaget paket. De tre chokladkakorna var till mina "charmtroll". Hm, de var inte så charmiga idag, men ok, de fick dem i alla fall.
I det inslagna paketet fanns:


Jag blev otroligt glad över boken. Verkligen en fullträff! Jag har velat läsa Valhalla-sagan länge, men inte kommit mig för. Nu är det ju bara att sätta igång och läsa den!

Tack snälla, snälla hemliga bokvän för ditt jättemysiga paket!

Skicka en kommentar