onsdag, mars 04, 2009

Tävlingssugna?

Nu kör jag igång en ny boktävling. Lite tidigare än jag hade tänkt från början, men det spelar ju ingen roll.
Den här gången är det hela 6 pocketböcker ni kan tävla om. Det är 5 begagnade och 1 sprillans ny (för den har jag även som inbunden bok).
De begagnade böckerna är länkade till mina inlägg om böckerna, så ni kan läsa både vad den handlar om och vad jag tyckte om boken.



Böckerna som står på spel är följande:
1.Det blod som spillts - Åsa Larsson
2. Familjens projektledare säger upp sig - Gunilla Bergensten
3. Hemlös - Mary Arrigan
4. Djävulens fjäder - Minette Walters
5. Tidernas bästa sportgrodor - Lasse Anrell
6. Benrangel - Stephen King

Reglerna är lika enkla som vanligt:
1. Lämna en kommentar under det här inlägget och tala om vilken/vilka böcker du vill vinna.
2. Tala om var jag kan hitta dig om du vinner.
3. Berätta i din blogg att du är med och tävlar om de här böckerna.

Som vanligt får du tävla om vilka böcker du vill, och hur många av de som helst.
Tävlingen pågår fram till och med klockan 24:00, den 18 mars. Den 19:e drar jag de som vunnit böckerna!

Lycka till!

20 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill vinna nummer två! Har skrivit om och länkat på min blogg!

Petra sa...

Jag är också sugen på nummer 2! Har länkat också på www.enannansida.se

Anonym sa...

Jag är med! 2, 3, 4 och 6 är de böcker jag vill lägga vantarna på!!

LillaLiten sa...

Jag vill oxå vara med:-) Har inte läst ngn av böckerna så vilken som blir bra...
Har länkat på min tävlingsblogg; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/03/18-mars.html
finns på bloggen samt min mail;skutten@yahoo.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna Djävulens fjäder av Minette Walters. Har läst några av hennes böcker men det var många år sedan, så det skulle vara roligt att återstifta bekantskapen med henne! Jag länkar till din tävling i min blogg också! :-)

Anonym sa...

Kan tänka mig alla utom nr 1 (som jag redan har) och nr 6 (för mörkrädd för Kings böcker).

Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/march/bocker-18-mars.html

Anonym sa...

Jag är med och tävlar. Jag har inte läst någon av böckerna men om jag skall välja några favoriter så blir det 2 eller 3:an.

Jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/march/vinn-bocker.html

info@annakarlsson.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om en bok, eller alla! Helst skulle jag nog vilja ha nummer 1, 3 eller 5.

Länkar i min blogg! Håller tummarna :)

Anonym sa...

Kul med en bok-tävling igen =)
Bok 3,4 och 6 är jag intresserad av.

http://ejmis.blogg.se/2009/march/tavling-2.html#comment

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om bok nr 2, 4 och 6. 2:an har jag varit sugen på sedan tidigare. :)

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna "Det blod som spillts - Åsa Larsson" låter som en bok som jag skulle gilla :)

Länk: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/march/tavla-om-en-pocketbok.html

Kikkas blogg sa...

Hej! Jag vill också vara med och vinna en bok. Nr 3 tror jag skulle passa mig bra.
Jag har skrivit och länkat om tävlingen i min blogg.
Håller tummarna.
//Kirsi

Anonym sa...

Hejsan!!
Jag vill gärna vinna dessa böcker nr; 2,3 och 5.
Hoppas att vinsten faller på mig.
Länk:
http://olelsi.blogg.se/2009/march/bocker-att-vinna-kanske-vill-du-ha-alla-bara.html

Kram Nettan i Hälsingland.

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar :)
Har länkat i min tävlingsblogg: http://allaunderbarating.blogg.se/2009/march/vinn-bocker.html

Om jag vinner skulle jag vilja ha bok nummer 3 & 6.

Amy sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! =)
Ifall jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha bok nr.1 och två!

Har skrivit och länkat i min blogg.

http://amylioness.blogspot.com

enAnnan sa...

Jag är med!
Bok nummer 3 eller 4 är jag intresserad av.
Tack för chansen.

Givetvis har jag skrivit inne hos mig och länkat...

http://bokofilm.blogspot.com/2009/03/tavlar-hos-ango.html

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla om nummer 1,2,3,4 och 6.

Jag har länkat i min blogg:
http://sandratipsar.blogg.se/2009/march/vinn-bocker.html

anagoesbananas. sa...

Jag vill också vara med! Eftersom jag inte haft tillfälle att vakren läsa Åsa Larsson eller Minette Walters så vill jag försöka vinna mig ett exemplar av nr 1 eller av nr 4 :) Jag lägger in ett inlägg om din tävling i min blogg.

Härligt med bokbloggar, ett fenomen jag helt missat! Jag återkommer! :D

Fröken Eko sa...

Hej!

Jag vill också vara med och tävla :)
Jag är intresserad av böckerna i följande ordning, med den jag är mest intresserad av högst upp:

1. Familjens projektledare säger upp sig - Gunilla Bergensten
2. Hemlös - Mary Arrigan
3. Benrangel - Stephen King
4. Djävulens fjäder - Minette Walters
5.Det blod som spillts - Åsa Larsson
6. Tidernas bästa sportgrodor - Lasse Anrell

Om jag vinner kan du få tag på mig via min blogg, där jag också lagt upp en "annons", med bildlänk, om tävlingen. Den finns i högra sidospalten och kommer att ligga uppe tills tävlingen avslutas.

Häls. F

Anonym sa...

Ja, jag är mer än gärna med och tävlar om just böcker. Älskar böcker - och läser något jämt. Ja, när man har något... Och med en gubbe som nu blir arbetslös och man själv också, kanske. Hemska tanke, hur kunna få känna böcker annat än när det finns till låns?
Har länkat i bloggen - och önskar vinna något av följande:
1) Djävulens fjäder - Minette Walters
2) Hemlös - Mary Arrigan
3) Familjens projektledare säger upp sig - Gunilla Bergensten
4) Benrangel - Stephen King
Länk till tävlingen mm finns här...

http://sjoebacka.se/wordpress/?p=494

Må så grankott...