onsdag, mars 04, 2009

Tävlingssugna?

Nu kör jag igång en ny boktävling. Lite tidigare än jag hade tänkt från början, men det spelar ju ingen roll.
Den här gången är det hela 6 pocketböcker ni kan tävla om. Det är 5 begagnade och 1 sprillans ny (för den har jag även som inbunden bok).
De begagnade böckerna är länkade till mina inlägg om böckerna, så ni kan läsa både vad den handlar om och vad jag tyckte om boken.



Böckerna som står på spel är följande:
1.Det blod som spillts - Åsa Larsson
2. Familjens projektledare säger upp sig - Gunilla Bergensten
3. Hemlös - Mary Arrigan
4. Djävulens fjäder - Minette Walters
5. Tidernas bästa sportgrodor - Lasse Anrell
6. Benrangel - Stephen King

Reglerna är lika enkla som vanligt:
1. Lämna en kommentar under det här inlägget och tala om vilken/vilka böcker du vill vinna.
2. Tala om var jag kan hitta dig om du vinner.
3. Berätta i din blogg att du är med och tävlar om de här böckerna.

Som vanligt får du tävla om vilka böcker du vill, och hur många av de som helst.
Tävlingen pågår fram till och med klockan 24:00, den 18 mars. Den 19:e drar jag de som vunnit böckerna!

Lycka till!

Skicka en kommentar