torsdag, mars 19, 2009

Vinnare i boktävlingen

Nu har jag dragit vinnarna i den här månadens tävling. Vinnarna blev:

Amy som får boken Det blod som spillts av Åsa Larsson
LillaLiten som får boken Familjens projektledare säger upp sig av Gunilla Bergensten
Sandra tipsar som får boken Hemlös av Mary Arrigan
enAnnan som får boken Djävulens fjäder av Minette Walters
evamar som får boken Tidernas bästa sportgrodor av Lasse Anrell
Jenny som får boken Benrangel av Stephen King

Stort grattis till er! Böckerna kommer med posten så fort jag fått era adresser!
Ni som inte vann; det kommer nya chanser! Om ett par veckor lägger jag upp en ny tävling igen.

4 kommentarer:

evamar sa...

Vad kul!!! Jag har mejlat dig med adressinfo!!!

Tack, tack, tack för att du gjorde en seg och trist vecka till en rolig och spännande vecka!

LillaLiten sa...

Tack för en trevlig tävling, adress är skicka. Äntligen kanske jag tar mig lite egen tid;-)

Amy sa...

Din kommentar i min blogg om att jag vunnit gjorde heeeela min dag!! =) =)

Jag har skickat adressen, tack än en gång!

Anonym sa...

Oh, vad roligt! Vad glad jag blev nu! Jag mailar min adress direkt!