torsdag, mars 05, 2009

Stora bokbytardagen, 5 mars


Idag är det den Stora bokbytardagen. Ett stort, och jätteroligt projekt som dragits igång och som spridit sig. Jag hade så gärna velat fixa det även här i lilla hålan där jag bor, men jag är lite tveksam till hur det hade gått.
"Bokbytarmöten" har dragits igång på flertalet orter i landet, och var och när det finns kan man hitta bland annat här: Stora bokbytardagen. Det kan mycket väl finnas på andra orter också, men här är de som rapporterat in till bloggen i alla fall.

Jag hade tänkt delta på Fristadstorget i Eskilstuna idag, men tyvärr kommer jag sitta inlåst på högskolan med tentaplugg och möte med handledaren under den tid som bytandet sker. Dessutom har jag för tillfället inga böcker att byta bort...Eller jo, någon bok har jag väl antar jag. Hoppas ni andra kan byta böcker med varandra och få nya läsupplevelser.

Inga kommentarer: